torsdag den 22. august 2013

Uforskammet lækker - spise eller scrubbe?

Selvforkælelse!


Der er dage hvor krop og sind bare trænger til at blive plejet. 

Inspireret af en tv-udsendelse, hvor der blev lavet naturlige scrubs til kroppen, gik jeg på jagt i køkkenskabenes vidunderligheder.

Blandede kokosmel, mørkt rørsukker, lidt groft salt, revet citronskal, revet frisk ingefær og lidt kanel i en skål og tilsatte olivenolie.

Lutter gode sager til både krop og sjæl.

En herlig duft bredte sig!





Stearinlys, kold Asti, blomster, yndlingssten og så 
ellers den lækre scrub-maske. 

Skrubbede hele kroppen og stod virkelig i badet, 
indhyllet af den skønneste duft. 

Mærkede hvordan huden blev blødere og blødere.

Efter grundig skyl sidder jeg nu og nyder min bløde og velduftende hud.

Resten af masken - ja den er gemt i køleskabet. I morgen vil jeg overveje, om den skal i de knækbrød jeg har tænkt mig at bage eller om den skal gemmes til endnu en omgang selvforkælelse.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar